Hallo aus Süd-Kalifornien

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Hallo aus Süd-Kalifornien

Hallo aus Süd-Kalifornien! Ich bin neu hier im Forum.

Anm: Markus: Ich habe den Text zwecks besserer Lesbarkeit etwas angepasst.
      @ BrianBrave: I've modified the translation, because the automatic Google translation was very bad. ;)

Sorry für das schlechte Deutsch, ich habe mit Google Übersetzer übersetzt.

Ich besitze einen 2005er SRT6 in Aero Blau mit ein paar Modifikationen. Details sind in meiner Signatur zu finden.

Vor drei Jahren war ich mit meinem SRT6 auf dem Texas Mile für einen Geschwindigkeitstest mit Zertifikat, da wir nicht über eine Autobahn ohne Geschwindigkeitsbegrenzung wie Deutschland verfügen.

Ausgehend vom Start und an der Meile-Marke (1,6093 km) war meine beste Zeit 169,384 mph gestoppt. (272,6 KMH) mit Straßenreifen.

Wir haben 100 Oktan Benzin verwendet, kein Lachgas, Methylalkohol, oder andere Sprays.

Hier ein Video:

Aero Blau SRT6 Coupe
      Motor: SL55 Intake | 185mm Riemenscheibe | Iridium Stecker | Dyno Tuned | Luft-Ölabscheider
      Kühlung: Custom IC Tank | Kühlmittel Isolation | IC Wrap | LET-Wärmetauscher
      Federung: tiefergelegt | Einstellbarer Sturz vorne und hinten | Geschlitzte Bremsscheiben | Stahlflex-Bremsleitungen | ATE Superblue
      Auspuff: Resonator entfernt | Catalytic Hot-Swap
      Speed​​-Zertifikat: ..... <LINK>

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von BrianBrave ()

• Hi BrianBrave, welcome to the forum!

I didn't know that the google translator is that good. 8o Thanks for your effort of translating your introduction. The pic of the machine looks great as well as your video does! Ready for take-off? :D
      But why did you choose the cemetery for the photo?

Have lots of fun here, and who knows... possibly one day you will be able to check the German Autobahn. :D

Kind regards

Achim :winke:
    • Hi Brian,

welcome to the forum. I've modified the Google translation a little bit, because as said before - it was hard to understand.

I think you have very nice mods on your car. The problem with modded cars in germany is that the german MOT is very "high-minded". And that's because you can drive that fast on the German Autobahn. So these are the two sides of the same coin. ;)

:winke:
      Chrysler Crossfire Forum. Das Forum für Crossfirefans.
    • UK-Crossi schrieb:

Hi BrianBrave, welcome to the forum!

I didn't know that the google translator is that good. 8o Thanks for your effort of translating your introduction. The pic of the machine looks great as well as your video does! Ready for take-off? :D
      But why did you choose the cemetery for the photo?

Have lots of fun here, and who knows... possibly one day you will be able to check the German Autobahn. :D

Kind regards

Achim :winke:

Markus helped out with the translation - I choose the Cemetery so I could take a picture by some of the "Rice-Burners" I've buried. ;)

I hope to make it to Germany before my adventures come to an end...

If you ever come to California - look me up...

Enjoy!
      Aero Blau SRT6 Coupe
      Motor: SL55 Intake | 185mm Riemenscheibe | Iridium Stecker | Dyno Tuned | Luft-Ölabscheider
      Federung: tiefergelegt | Einstellbarer Sturz vorne und hinten | Geschlitzte Bremsscheiben | Stahlflex-Bremsleitungen | ATE Superblue
    • Markus schrieb:

Hi Brian,

welcome to the forum. I've modified the Google translation a little bit, because as said before - it was hard to understand.

I think you have very nice mods on your car. The problem with modded cars in germany is that the german MOT is very "high-minded". And that's because you can drive that fast on the German Autobahn. So these are the two sides of the same coin. ;)

Hi Markus,

Thanks for the help.

Perhaps I will just post photo's of my modifications in the gallery and then if any forum members have questions - I can do my best to answer..

BB

--- --- ---

Hallo Markus,

Danke für die Hilfe.

Vielleicht werde ich einfach Fotos von meinen Modifikationen in der Galerie posten und wenn es Fragen gibt werde ich mein Bestes tun um sie zu beantworten. (Übersetzung optimiert von Markus)
      Aero Blau SRT6 Coupe
    • Hi Brian,

one little remark if you want to post pictures into the gallery: Please put the pictues in an album, else we have litte problems with the forum software. Sorry, that i couldn't you provide you with an english manual for that at the moment.

Else you can upload pictures in a post. There is al limit of 10 pictures per post. And the max. size of the pictures is 150 KB per picture. If you have trouble with uploading i can support you. Just send me a pm.

Chrysler Crossfire Forum. Das Forum für Crossfirefans.